Copilarie: Fiind baiet plastice adunam

|

adica ce am furat cand eram cu muci la nas...

Va mai amintiti chestiile alea de plastic, reflectorizante, pe care le aveau mai toate Daciile la usi? (vezi in poza de mai jos, pe usa soferului)
Colectionar am fost. Pe o raza de cateva sute de metri am strans tot ce era de strans (care avea masina prin '94 si ii disparusera draciile alea reflectorizante, eu eram cauza). Am inceput desigur cu cateva de la masinile de langa bloc. Tac pac, treceam pe langa masina, ma luam putin cu ea la tranta pana scoteam plasticu de acolo si apoi fugeam cat ma tineau picioarele. Apoi am continuat cu Gorjului (prin spatele blocurilor) si dupa Pacii. Mina de aur am descoperit'o in parcare la Turbomecanica, langa cantina (actualmente Turbo Tequilla). De acolo am strans cateva zeci de perechi. Nu aveam ce face cu ele da' eram cel mai bucuros cand mai gaseam vreo masina noua prin zona (cu nr de grecia (GR) sau de taran (TR)). De obicei ieseau usor..trageai si gata o scoteai de pe usa.
Altii insa se gandisera la ideile mele si se incapatanasera sa le lipeasca. Cre ca ulterior si'au dat seama ca nu facusera alegerea corecta. Dracii astia mici (adica eu), in urma constatarilor din teren, ne'am dotat cu una bucata surubelnita. Apoi am facut o una bucata procedura (de mic ma gandeam la ISO):
- bagi surubelnita intre plasticul ala si portiera (esti atent sa apesi tare ca sa treaca prin lipici - se zgaria si portiera, nu era problema ca nu era a mea)
- cauti un cataroi
- lovesti cu cataroiu in surubelnita,
- lovesti din greseala si portiera omului - se zgarie si mai tare dupa ce ca frecasem cu sarg si mai devreme sa bag surubelnita; in gand in timp ce mai pocneam cate una cu bolovanu in usa imi ziceam "eh...vezi al dreacu...daca ai lipit'o.. nu mai bine n'o superglueai?"
- iei sau nu iei plasticu (in functie de cat de stealth erai)
Apoi urma partea interesanta: te auzea/vedea cineva. Incepea sa te dumnezeiasca si sa strige sa stai. Ultimu gand din cap era sa stau...arunca cataroiu unde nimeresti...ia'o la fuga (cu grija de a nu pleca fara prada daca apucasem sa o scot), fugi de nesimtitu care te'a intrerupt...fugi si de caini..si gata, scapam. Plecam linistit acasa sa ma uit la Tele 7 Abc.
Ulterior am adunat peste o suta de perechi pe care le'am dus la tara si le'am dat prin vecini astfel devenind mult mai cool printre baietii de acolo (pe langa faptu ca eram bucurestean :P le mai aduceam si gadgeturi:))).
Cine ma intreba de unde le am: "le'am gasit..erau toate intr'o punga in parcare" (parcarea era locu unde noi jucam fotbal, langa statia de metrou Pacii).

Imi cer scuze tuturor acelora carora le'am vandalizat portierele.
De povestea cu capacelele de la roti scriu cu alta ocazie (alea de se pun la supapa sa nu fuga aeru).

0 au comentat. Comenteaza si tu!: