Diploma ne scoate din criza

|

Citind pe la Manafu despre "rezolvarea tuturor problemelor din HR" am tras si eu un ochi pe articolul din Business Magazin.
Inceputul parea promitator ("Am intalnit un candidat care incepuse sa lucreze din liceu, in anul I se angajase intr-o companie, in anul al II-lea in alta, iar in ultimul an de facultate era deja manager”").
Apoi zice ca anul asta avem de 2 ori mai multi licentiati, asadar cica ar veni acu' puhoi de oameni pe piata muncii.

Din cate m'am prins din articol, faptul ca ei termina acum facultatea ar cam rezolva problema fortei de munca.
Da.... fara diploma oamenii erau complet idioti si nu puteau fi angajati? Sau cu diploma ei au devenit deodata mai tari ca Pinky & Creieru?
Si...(cum corect spunea si cineva intr'un comment pe blogul lui Manafu) cati din ei nu lucreaza deja? Din cei pe care ii cunosc eu, exceptandu'i pe cei cu o situatia materiala exceptionala si pe aia cu adevarat pierde vara, restu', toti lucreaza deja din anul I, II.

Asadar, cand o sa am diploma, o sa pot ajuta si eu la cresterea economica a tarii si a propriului buzunar, pana atunci nu exist.

Normal ar fi ca pasiunea sa conteaze! (insa facem facultate ca...asa scrie peste tot, pe eJobs, BestJobs, cerinte pt orice post: University Degree, nu pasiune, interes si cunostinte).
Dar pasiunea'i de cacat, hartiile conteaza.

0 au comentat. Comenteaza si tu!: