Tarziu, tot mai tarziu si fara simt de raspundere

|




Factura de la Orange venea prin Curiero Post, factura de la RDS venea prin Curiero Post si facture de la RCI Leasing tot prin acest Curiero Post.

Nici una din cele 3 nu mi’a ajuns vreodata la timp.

La Orange e simplu, cu sau fara factura platesc prin WebCare, RDS nu intra in atributiile mele de plata, dar la RCI scot fum. De ce? Pentru ca trebuie sa platesc rata pe baza facturii. N’am factura face mofturi domnisoara de la banca, apoi milogeste’te la RCI sa trimita una pe email, asteapta pana isi aduce cineva aminte si trimite emailul, du’te la banca, plateste si gata (eh, ce simplu, "Tot mai simplu" vorba altora). De la RCI, prin Curiero, am primit factura chiar si dupa 30 de zile de la data emiterii (adica dupa 20 de zile de la ultima zi de plata).
Bun. Revenind la Curiero. Mai nou, factura Orange nu imi mai vine prin Curiero ci vine prin Posta Romana, factura RDS tot prin Posta Romana, iar (supriza) incepand cu luna iunie, factura RCI am primit’o tot prin Posta Romana. Probabil oamenii s’au suparat si au decis peste noapte sa schimbe supplier-ul caci plicurile poarta inca insemnele "Livrat prin Curiero" (fiecare trimitere postala trebuie sa poarte insemnele prestatorului serviciului postal) peste care e lipita o eticheta cu TP-ul Postei Romane. In plus, in plic, era mentionata si o noutate din partea RCI, posibilitatea de a primi lunar factura pe email, automat (uraaa, ce bucurie, asadar nu ma mai intereseaza nici Posta Romana nici Curiero, dar daca tot m'am enervat, hai sa continui).

Iar am luat’o pe camp. Recapitulare!
Din ce vad eu, au pierdut Orange, RDS si RCI. Asadar au pierdut probabil vreo 2 – 3 sute de mii de trimiteri pt Orange, vreo cateva zeci de mii pentru RDS si cateva pt RCI. Sa zicem ca au pierdut ~400k de trimiteri lunare, asadar nu incaseaza undeva pe la 150k – 200k de euro pe luna doar de la 3 clienti, dupa un calcul empiric.
Dupa spusele lor (prin nu mai stiu ce ziare) Curiero Post reprezinta peste 50% din totalul vanzarilor companiei. In plus, cica, peste jumatate din trimiterile Curiero Post erau furnizate de Orange (Orange a fost si primul lor cica, pe partea de posta).
Asadar au pierdut Orange, au pierdut cel putin 25% din vanzari? :O In plus anu trecut au mai aruncat si facturile RDS pe oriunde numai la destinatar nu, iar acum, dupa probabil multe plangeri din partea clientilor RCI, l’au pierdut si pe asta.
De ce? Habar n'am, da hai sa'mi dau putin cu presupusul.
Citeam prin presa ca Asesoft a luat 25% din Curiero. Practic, Curiero si’a asigurat software-ul de care are mare nevoie orice retea de distributie ce se doreste a fi eficienta si performanta.
Tot asa citeam declaratii ca s’ar astepta la mentinerea cresterii pietei si anul acesta cu 150% sau ceva de genu, si se gandeau ei, la o crestere a vanzarilor lor cam tot cu atata.
Plus vedeam acolo pe site “cu simt de raspundere”, domne astia sunt oameni seriosi pare'se iar faza cu intarzierile o fi o problema izolata, aparuta datorita unor mici aglomerari.

Apoi rasfoind diferite site-uri am vazut diferite practice interne prin Curiero, ce denota deficiente grave de management, leadership, viziune, misiune sau mai gasiti voi alte cuvinte….

“concediaza curieri pentru ca refuza sa livreze colete dupa program”

“trimitea mailuri angazatilor amenintandui sa semneze cu ING (fond privat de pensi)”

“ firma aceasta isi tine curieri de la 7:30 pana la 21:00 in strada si p drumuri sunt pacaliti cu salarii mai mari , masinile au defectiuni f grave dar soferi sunt obligati sa mearga cu ele. Sefii directi isi ameninta subalterni cu concedierea daca nu fac ce vor dansi. mie personal mi sa impus sa blochez o strada din capitala pentru a ridica un colet . sunt f multe nereguli la aceasta firma...”

“Chiar aici la Zalau directoarea zonala L.V. a primit ordin de la directorul general C.D. sa oblige lumea sa isi dea demisia adica ca sa se intarzie cu salariile fff. mult ca sa fie obligat muncitorul sa isi dea demisia . Aceasta e firma " CURIERO " a lui Bogdan Carcu”
“Curiero-o firma care nu respecta pe nimeni”

“Un lucru nu se stie Oamenii nu sunt dati afara ci fortati sa isi dea demisia.A trecut o luna de cand nu am primit salariul.Lucrez de dimineata pana seara ca el Bogdan Carcu sa isi mareasca averea pe carca mea.
Curiero....un vis urat“

“cea mai jenanta companie din romania, chiar imi este rusine ca am lucrat pt curiero, ei se lauda cu ce investitii fac , cum se extind , cu serviciile lor de rahat .Daca se merge la fiecare firma in parte 90% din ele spun ca sunt profund dezamagite de curiero. Daca se lauda cu incasari de peste 4 milioane de euro de ce nu platesc angajatii la timp, si nici atunci cand primesc banii nu au primit suma de care era vorba la angajare, Deci va sfatuiesc daca incercati sa va angajati la aceasta companie mai bine renuntati.”

“Am primit in 23 ianuarie un colet pe care Curiero l-a livrat in 3 luni de la Satu Mare pana la Bucuresti.”

“pe transportatori de ce nu ii intreaba nimeni daca primesc banii la timp, de 2 luni am facturi restante si mi se tot promite ca va fi bine dar nu stiu cand. analizati mai bine cazul“

Si in plus de asta, Curiero, incalca normele impuse de ANRCTI privind tarifele si serviciile rezervate Postei Romane. Curiero face contract la pretul legal, iar in sens invers, beneficiarul serviciilor Curiero cica presteaza(fictiv) la randul lui un serviciu catre Curiero, se emite de catre acestia o factura si astfel totul se regleaza. Stie asta oricine are un contract cu ei si are un volum destul de ridicat de trimiteri postale lunare.

Asadar care e treaba cu acest Curiero? Cu simt de raspundere sau “o firma care nu respect ape nimeni”.
Din partea mea un mare minus "-" !


Toate comentariile au fost preluate de pe http://www.protv.ro/stiri/economie/business-magazin-destinatarul-succesului.html



3 au comentat. Comenteaza si tu!:

Anonim spunea...

hai las-o in spuma !

Anonim spunea...

ce destept esti ! esti analist economic , sau ceva ? afirmi lucruri partial adevarate dar te freaca prea mult grija.

Banditu spunea...

nu sunt analist economic doar ca pana acum n'am primit nimic la timp prin Curiero Post.
iar calculele mele (matematica de cls 4a) nu sunt o referinta insa nu cred ca sunt fff departe de cifrele adevarate.